Llibertat d’expressió

.Una aportació de M.M ( mare de I.M 4t A)

La Irena em va mostrar un vídeo al YouTube, que l’Albert li havia ensenyat, i em va encantar!

LA LLIBERTAT D’EXPRESSIÓ és un dret humà i important per madurar i fer-se grans.

Em va sorprendre i alhora em va encantar que fós ella qui va tenir la iniciativa d’ensenyar-nos-el.

Jo li vaig preguntar què en pensava i em va dir: “Per fer el dibuix lliure tenien DRET a fer servir TOTS els colors des del principi i NO estava bé que el senyor els amagués després….” Aquí us deixo l’enllaç: https://youtu.be/UHwK1Lp73tc

Si vols pots deixar un comentari

